lördag, januari 30, 2010

Yes!

Satt precis och kollade igenom tävlingskalendern i Agility och gissa vad jag hittar? Den 25/9 samma dag som sindra blir 18 månader och får tävla så finns det en agility tävling i Bollebygd som hålls av Jeanette Ahlin! Tajming!!! Jeanette känner jag sedan länge då hon och hennes familj bodde här på Gotland. De har hunduppfödning av Keeshound och är väldigt aktiva inom hundvärlden både inom agility och utställning! Jag måste bara dit och tävla den dagen, eftersom det då är min första agilitytävling som då jag tävlar med sindra samt att jag då kommer åka ner lite tidigare och träna med Jeanette för att lära mej lite mer medtanke på att hon har tävlat och tränat i flera herrans år! Jag måste boka in mej på den tävlingen! Jag bara måste:)


1 kommentar:

Elin sa...

Just nu äter båda Doggy proffessional. Innan åt dem Royal Poodle.

Kasindra då???