torsdag, januari 21, 2010

I väntan på något bättre

Nu sitter jag borta på Guteskolan och väntar på att Emma ska komma hit med de nya modellerna.. Skolan har börjat och lika så jobbet med detta. Jag hoppas att jag ska piggna till men jag är så fullkomligt skoltrött så att det inte är sant. Det känns som om jag inte gör något annat än plugga och det är synd om sindra. Fast tur då att hon löper nu. Min lilla flicka har blivit stor:( Jag läser tre ämnen. Historia, projektarbete och design. Allting ska vara klart i typ mitten av februari. Jag ska göra en overall, tikskydd och benskydd till sindra på Designen sen så ska jag göra ett stort arbete om 11 September på Historian och sen mitt projektarbete kommer förmodligen att handla om all styling m.m. som jag gör med emma.. Nu kom modellerna utan min "chef" så jag får börja fota:)

1 kommentar:

Elin sa...

Nejmen, har Sindra blivit stor? :)