torsdag, januari 28, 2010

Ute i snön!

Nu de senaste dagarna har jag och sindra haft jätteroligt! Igår så var vi ute nästan hela dagen och lekte i skogen och annat. Jag gick en bra bit iväg och det behövde lilla gumman... Hon har inte varit på särskilt mycket humör att gå ut eftersom hon varit i löp. Sen så har jag lärt med virka Amigurumis:P Skit kul faktiskt:P Har virkat en hamster och en björn. Jag ska virka en gris till danne som han kan ha i backspegeln på bilen. Sen har jag planer på att virka en katt till Gustav så han blir lite glad. Nästa vecka eller i slutet av detta så kommer mitt paket ifrån Pudelparadiset. Jag har köpt snoddar, snoddlåda, The stuff Spraybalsam och en nummerlappshållare. Snart är det dags för tävlingar:) Jag ska köpa en sax också men det får bli nästa månad om det inte ramlar bort för mycket pengar, kommer u även kurser snart också:). Nästa vecka åker jag också iväg och köper mat till lilla gumman. Funderar på ett nytt koppel och halsband nu när sindra blir ett år också. Snart dags för det alltså. Redan i Mars är det ett år sedan min lilla kicka kom till världen. En månad efter det så kommer jag att MH-testa sindra och se hur hon är. Tänk vad tiden har gått snabbt nu! Spola gärna tillbaka lite känns som om jag har missat allting!

2 kommentarer:

Elin sa...

åh va roligt att du har börjat laddat för tävlingar!! Kanske vi ses nån gång ialf :)

Ja, tiden går fort..va har hänt?? :)

Kan du inte visa bilder på dina virikade underverk? *nyfiken*

Elin sa...

hihi, nej du ser nog i syne, han är så mörk som han kan bli <3 *peppar peppar*

Jo, vintern är inte rolig med pälshund, jag vet! :/