fredag, oktober 30, 2009

Ojojoj!


Jag har haft mycket att göra denna vecka. Har varit extremt mycket med andreas faktiskt men det är bara roligt:) Stackars sindra är igenbommad med tovor som jag orkade inte ta igår. Och självklart så är ju dem värre nu:(

Jag ska egentligen till skolan idag men jag är helt slut så jag gav upp den idéen rätt snabbt i morse. Men till klinte hade jag kunnat åka till bara det att alla har ju sina lektioner att gå på:/ Jag ska snart ut med sindra i skogen och sen så ska jag packa för att åka in till stan. Förhoppningsvis så kan jag lura in folk till mej så jag inte blir alltför ensam. Jag har inget planerat denna helg förutom att bada sindra och räkna på om jag ska till Hund2009 eller skita i det. Nu börjar det bli blötare och blötare vilket gör det att hennes päls blir ju värre och värre. Nu badar jag henne mer eller mindre varannan dag:/ Jag har ju redan bestämt att efter Hund så ska hon rakas ner för vintern dessvärre:'(

Aja, bilden som jag bifogar är en bild som jag tog i ett bubbelbadsflaska. Snygg va? Jag har nästab bestämt mig för att alla i familjen ska få en egen bild som jag har tagit och förhoppningsvis blir dom nöjda men jag kommer inte att förvänta mej det....

1 kommentar:

Elin sa...

Usch, lider med dig..tovåldern är inte rolig!

Har du ingen hundfrisör där på Gotland?? Ibland kan det vara skönt och betala en slant och få hjälp att reda ut det mesta i pälsen.

Ha en jättetrevlig helg!
Må så gott