tisdag, oktober 20, 2009

Hemma i lägenheten

Jag har inte varit hemma i lägenheten på länge men nu i söndags så åkte jag och sindra tillbaka hem och har varit här sedan dess. Och sindra är mer än lovligt knäpp just nu. Inte nog med att hon är full av tovor nu när tovåldern är igång så är hon i spökåldern och har väl lite svårt att lyssna på när matte säger olika saker. Så man kan säga att just nu så har jag inte det lätt. Att löpet är i antågande gör ingenting lättare. och jag har från idag till 14 månader som hon kan börja löpa. Med hennes tovor nu så ligger det kammar överallt. En vid sängen, sen en vid teven och som vanligt då i köket där jag har mitt trimbord:P Ju mer jag ser i lägenheten ju mer inser jag att jag behöver städa mer:/

4 kommentarer:

Elin sa...

okej, espree är skit på tovor tyvärr. Funkar inte alls tyvärr men gott luktar det! :)

Du behöver införskaffa dig ett bra spraybalsam, antingen k9 Nano twist eller The stuff eller seebreeze oil. Alla är jättebra men min favorit är The stuff, den slår t.o.m råttbona!

Elin sa...

Hade dem någon hemsida eller så om man vill beställa därifrån??

Elin sa...

Okej, vet du vad hemsidan heter?
Lite sugen på att maila dem om halsbanden, så kanske jag kan beställa upp ett hit :)

Ska ni ställa den 12 dec i sthlm btw?

Elin sa...

Ja du, jag har t.o.m bokat tid för Julius hos en jätteduktig tjej som ska klippa han inför sthlm den 12/12. Den utställningen är så stor *blir livrädd* Så därför får någon annan klippa honom för att få fram hans bästa vinklar..törs inte klippa inför en sån stor utställning *hihi* Sen så litar jag på den här tjejen, hon har klippt Romeo förrut när jag ställde ut på viktiga utställningar och fick alltid bra kritik på lappen för hans frilla :)