fredag, juli 17, 2009

Sindra har blivit en pudel!



Hon blir finare och finare för varje dag som går:) Och igår efter att vi badade sindra så kunde vi nu sätta upp en tofs.. Hon är så fin nu den lilla tjejen:) Hon gillar inte badet ännu men hon blir mer och mer samarbetsvillig för var bad som går.. Det är skönt. Dock så gillar hon inte att hon måste stå med schampoo och balsam i pälsen i några minuter.. det är hemskt! Men fönen gillar hon sålänge den inte blåser henne i öronen eller ögonen men någ så biter hon på fönen och blir torr i munnen den lilla stackaren:P Jag trimmade hennes nos också igår. Orkade inte att ta tassarna så det får vänta lite till.. Kanske tar jag dom ikväll. Gustav ska iväg med några kompisar och lana, så jag och sindra får sitta hemma hos mej och titta på en film och raka tassarna:p haha.. Jag ska försöka fixa lite naglar också.. det kan vara kul. Har ni något tips på hur jag ska göra när jag ska föna runt öronen och tvätta.. Jag vill inte få in något vatten i öronen så jag funderade på om man skulle sätta bomull i öronen eller något liknande. Hon har ju snart inget hår kvar i öronen. jag håller på att ta bort allt nu när det har börjat lossna..

1 kommentar:

Ira & Mio sa...

Hej! Du har mail :-) kolla din mailbox! kram