lördag, juli 04, 2009

Shopping i hundväg!
























Detta inhandlades på utställningen idag, 10 grejer skulle bli 11 om de hade haft tikskyddet i en större modell(ormskinnstyg i lila och rosa, riktigt fräsigt!) Men det blev en hel del iaf:) Det blev:

*En karda

*En bilsele

*Ett utställningskoppel med pärlor och stenar så grymt fint(i rosa)

*Elliotgodis:P

*studiobilder på den här lilla damen:)

*400 bajspåsar, tro mej detta var ett kap.. Dom kostar 149 kr för 150 stycken på våran djuraffär här i visby... Nu kostade dem för 400 st 179 kr!

*2 stycken trimsaxar, helt underbara!!

*10 stycken röda rosetter till håret på den lilla tjejen.

*och en pudelnyckelring med klippningen seccond puppy

Synd bara att Pudelparadiset kom inte på den här utställningen annars hade jag fyndat bort hela min plånbok!

2 kommentarer:

Elin sa...

Åh va kul att kunna shoppa loss! Jag hade lugnt gjort av med massa lappar själv om jag hade vart där :)

jaha,jag trodde hon kunde det.. =)

Elin sa...

Kombi och kombi, jag har också haft cidan en gång i tiden och då åkte Romeo också i bilbälte =)
Inget fel med det. Problemet var att det var alltid smockfullt när man åkte på utställning. Hela bilen med hundgrejer och hundar. *hihi*

Ahh,pudelparadiset brukar ha fina saker! :) *me like* och bra priser!

Hur har vädret varit på Gotland idag då??