måndag, februari 22, 2010

Nu går allt fort fram!!

Nu var man i skolan och väntar på att äntligen få åka hem:) Jag har fått studentmössan:) Fett najs! Så ligger jag grymt mycket före i skolan. kommer knappt att vara i skolan två-tre dagar i veckan typ.. Aja, jag hoppas att det ordnar sig snart iaf.

Nu börjar jag känna pressen att jag snart tar studenten och blir arbetslös och fy fan för dte kan jag bara be att få tala om. Helvete vad jobbigt det är! Jag har sökt in på typ 3-6 jobb i sommar och tills vidare anställning... Hoppas bara på att jag kan få svar snart.. Anders anser att jag ska söka in på folkhögskolan på Gotland. Jag kan inte flytta ifrån ön ännu. Inte förens jag fått ordning på allting i livet ännu. Dock så är ju målet SLU(sveriges lantbruksuniversitet) där jag kan plugga till något inom hundar. Vilket är ju drömmen och kommer nog vara ett tag till.

Aja, nu ska vi börja igen.. Hade!

1 kommentar:

Elin sa...

oj, det närmar sig du!
Studenten var fruktansvärt roligt =) jag var precis i din sits,hade sökt lite jobb men hamnade till slut på en Ky-utbildning och pluggade helttid i två år.