torsdag, februari 04, 2010

I skolan och jäklas:P

Nu så sitter man i skolan och syr igen. Jag sydde klart overallen iaf:)*stolt* nu gör jag benskydden till sindra också. Jag ska stoppa in resårband längst ner mot tassen och sen sidenband högre upp. Kommer bli skitnajs! Men bara klinte beklädnad öppnar så jag kan hämta mina band.

Ikväll ska jag fota åt emma igen och Fy på mej! Två veckor kvar och mitt projektarbete är ännu inte klart! Måste göra klart det nu, det ska vara inlämnat inom två veckor. jag hoppas jag hinna göra det ikväll eller imorrn en sväng. Bara danne inte stör mej så jag kan jobba ifred så är jag nöjd.

Igår var jättetrevligt, jag och gustav var ute på stan och köpte foder och schampo till sindra. Sen så gick vi iväg och köpte lite fika och bara umgicks. Det var jättekul, länge sedan han och jag gjorde det senast. Hoppas att vi hinner göra det flera gånger då ska han få lära sig sticka och virka:P

1 kommentar:

Elin sa...

Va händig du är! :)

Nu får du visa bild! Vart e bilderna liksom :)

trevlig helg