söndag, april 03, 2011

Våren är här med en massa nyheter

Nu är det april!!!!! Nu börjar våren äntligen att komma fram! Och helt attropå ingenting!! Rösta på Sindra som årets familjehund så hon kan äta upp sig och bli fet:P Jag ber er att snälla ge oss fler röster! Sen så är det kursstart på tisdag vid klubben! Agilityträning:D Sindra kommer bli sååå glad och jag också.. Jag och sindra har bestämt att om vi klarar kursen bra så kommer vi att ställa upp i tävlingen i sommar på gotland! den 1-3 juli så är det en Officiell agilitytävling där vi ska ge järnet!! En annan nyhet som jag har glömt att nämna är att sindra är rätt renrakad... Hunden fick för sig att rulla sig i målarfärg.. En av mina grannar håller på att målar om en massa saker och sindra, tyckte att hon ville byta färg lite så där:P så hon kommer få gå med tröja i ett par dagar och skämmas jättemycket:P Smart då med att börja på kurs nu på tisdag och på kvällen dessutom:P

2 kommentarer:

Elin sa...

Va för kurs ska du gå? =)

Tina - Minnas mamma sa...

Nu har jag svarat på din fråga i min blogg! :)