måndag, juni 21, 2010

dålig uppdatering...

Jag har inte uppdaterat så mycket som jag hade velat fast jag har slutat skolan... Nu är man arbetslös och sånt där skit.. Det som händer om dagarna är att jag och danne fixar på hans båt. Den ska läggas i visby nu så då finns det lite speciella regler för sånt och då måste båten vara snygg.. Nu börjar den faktiskt bli riktigt fin:)

Vad som mer händer är att jag och sindra ska debutera i lydnadsklass 1. Kommer gå fullständigt åt helvete men men... Jag håller på att klura ut hur läggande under gång ska läras in. Ställande har redan klarat med läggandet är lite svårare..

7 kommentarer:

Elin sa...

Kikar in och säger hej, allt bra??

Elin sa...

Vilken trevlig hemort du har, gillar gotland starkt!!

Anonym sa...

Moderskeppet

Yves Bonnefoy, Nobelpriskandidat

Människor drivs till självmord i psykiatrin!

-Peter Ingestad

Elin sa...

hoho, hur är det?? dåligt med uppdatering :)

Elin sa...

jaha där ser man, ska ni något till sthlm utställningen den 19dec???

Nurten sa...

Arbetslös are godsch!! Have varit det ett tag now. Man får var hemma o slippa träffa people. Slippa people are best tykker jak. Men mina kompy are fun att träffa ibland o bjuda på kaffe or en whiskey. Sen can man måla en tavla or skriva en bok som jak håller på med now. Lugnt o skönt hemma utan stress o people man ändå inte vill träffa det are what jak alltid önskat he!he! Tykker glad då :) Kram Nurten

Elin sa...

Jag vet! Helt sjukt, Romeos färg är bra mkt bättre.. :) hur är det med er där borta? några hundplaner?