söndag, maj 09, 2010

Lucky me:)

Idag har jag och sindra varit på agilitybanan.. Gud så underbart det var att träna och träna tills jag ville slå ihjäl min hund:) Jag älskar att se henne jobba och njuta av det. Agility är verkligen hennes grej!

Igår kväll blev det ganska enormt sent då Micke, danne och Christer plockade isär min motor i molekyler för att se vad som var fel. Vad som konstaterades var att min motor var en jäkla ihopplock ifrån fyra olika volvomotorer. B16,B18, B20 och B21..Mest är det B20 i motorn och gissa vad bilen står reggad som? B23A!!! Jag ville seriöst slå sönder varenda ägare innan. Men jag avbröts snabbt av det faktum att min resevdelsmotor en B23a som vi trodde det var vakuuminsug på eller t.o.m. dieselmotor visade sig senare vara en Volvo Penta BÅTMOTOR!!!!!! jag trodde jag skulle gå i bitar!!

det blev iaf en sen kväll eftersom Tomas och Christer åkte inte hem förens vid två tiden men vid 11 så var alla inne istan igen och killarna stack iväg ock fiskade i Hogrän medans jag roade mej hemma tills jag bestämde mej för att åka till klubben och träna agility!

Inga kommentarer: