söndag, mars 14, 2010

Börjar bli dålig:(

Nu har jag verkligen mått piss de senaste dagarna. Jag mår illa, allting gör ont och ingenting verkar bli bättre:/ Idag är det bästa jag har mått de senaste dagarna så jag ska se om jag inte kan gå på promenad med sindra en sväng. Skulle hon må bra av tror jag:) Jag kommer iaf vänta lite till så att magen lugnar ner sig lite...

Jag har iaf fått designen på min balklänning. Den kommer bli skitsnygg:) jag ska bara försöka få tag i tyg till den som inte kostar för mycket. Det ska iaf bli kul och se vad man får för reaktioner medtanke på att det är en uppseendeväckande klänning eller håller ni inte med??

Jag är med i utmaningen hos fluffmonster där det under denna vecka ska lära hunden target. Skitbra, har tränat lite med sindra och nu vet hon hur man stänger dörren. Ska träna lite mera samt lägga in en video på när sindra gör det så man kan se hur hon gör:)

Inga kommentarer: