fredag, december 19, 2008

Elliot är tillbaka:)

Ja nu är jag hundvakt för Elliot. I en månad!!!! Fy fan vad kul han och jag ska ha:) Synd att gustav inte kunde ta Galliano men men.. Vi fick även reda på att gustav är hundallergiker men han tål pudel hur bra som helst! Jag älskar min kille för att han vill göra det här för mej:)

Elliot senaste upptåg är att attackera hans tuggben sen råkade jag ta han uppmärksamhet och få honom att göra konster. Sen så såg han att soffan hade tagit hans ben i besittning! Grrrr... farlig hund, men han knockade soffan och den hamnade på akuten och Elliot? Han fick sitt tuggben.. Vilken sann hjälte han är:D synd att man inte hade med sig kameran annars hade det varit häftigt att filma:) Nu hoppar han efter en akvariesvamp och tycker han är bäst. Och aldeles nyss jagade han sin svans rakt in i skåpen. (jag har fullt upp med att garva ihjäl mej så tyvärr hinner jag inet skriva precis när han gör sakerna) I love (The)Poodles!

Inga kommentarer: